Saturday, February 11, 2012

The Art Of Brandon Boyd

by kosong

Assalamualaikum sumenye..nampaknye brader dirty semakin rancak dgn entry2 beliau yg terbaru..seolah-olah ingin membalas dendam je rupenye..hehe..ape pun tahniah diucapkan kepada beliau..jadi aku pun tidak ingin ketinggalan untuk mengenaikkan entry aku yg terbaru utk hari ini...(sebabnye entry mata dari brader dirty mcm dh ade unsur2 marah je pasai admin2 lain tak up entry..hahaha)...jadinye,terima lah dari saye...

brandon boyd salute kat iniblogkitorang..haha
korang kenal x mamat kat sebelah ni..?kalo xkenal,mari ke mari sini aku kenalkan..

  • name penuh beliau mengikut ic adalah Brandon Charles Boyd..
  • beliau dilahirkan pada 15 februari 1976..lagi 4 ari je arijadi dia,bleh la simpan duit beli hadiah kasi kat dia..
  • beliau telah dilahirkan oleh ibunya di california..di hospital,bukan di rumah barangkali..
  • telah berkahwin dengan isteri beliau..eh...yeke..?
  • fokus beliau adalah kepada fine art,terutamanya painting2..
  • beliau jugak merupakan lead vocalist kumpulan incubus..
  • beliau telah melahirkan 2 buah buku mewarna..eh...buku art dia la..aku pun xtau nk sebut ape..iaitu 'White Fluffy Clouds' dan juga 'From The Murks of the Sultry Abyss'...sape2 yang nk order buku ni bleh la g website dia kat sini..kalo dh beli tu,nnti bleh la kasi aku pinjam..huhu
  • juga merupakan penggemar sukan air iaitu sape selam paling  lame dlm air..xde..tipu je..beliau suke surfing di lautan biru..
  • mempunyai cacah ikan kaloi di bahagian lengan beliau..korang jgn ikut plak prangai dia yg satu ni..brade dirty marah nnti..  


tu je la yg bleh aku terangkan mengenai beliau ni..nk terang lebih2 kang takut korang kate aku tipu plak...huhu
dan berikut adalah contoh2 karya dari beliau..                      


untuk projek Hurley..
the gajah and the tikus
the rokoks..
heart and skulls..
the plunge
tekun melaksanakan tanggungjawab..

kepada korang2 yang berminat dan ingin melihat lagi hasil2 karya beliau,buleh la pergi ke hollywood untuk melihat exhibition beliau yang bertajuk "ectoplasm'...tapi kalo nk pegi skarang pun xsempat dh aku rase sebab exhibit dia ni dia bt mase tahun 2008...haha....jadi selesai la sudah entry saye yg tiptop mcm blog ni...izinkan saye mengundur diri...selamat tinggal...babai...

p/s : the invisible floating torso man....




1 comment:

  1. Fuh lawa tu

    Jom join contest kisah cinta terhangat
    http://akuadam.com/2012/02/contest-kisah-cinta-terhangat-d/

    ReplyDelete