Monday, February 6, 2012

Tangkap gambar dalam air bersama hot makcik

Direview dalam air oleh Dirty

As salam kepada semua pembaca blog kitorang. Diharapkan korang sentiasa hensem macam brader kosong dan sentiasa cute macam brader kimia dan juga sentiasa hensem dan cute macam brader dirty .. kekeke .. hari ni aku nak review pasal photography dalam air. Sebelum ni brader kimia ada review gak pasal photography dalam air but is more kepada exhibition by Andreas Franke. Korang bleh klik kat sini  kalau korang nak tengok. Tapi tuk entry aku kali ni lebih kepada experiment seni photography dalam air yang di shoot oleh  makcik yang bajek comey ni. So tunggu apa lagi, lets gone ..


Valerie Morignat , merupakan underwater photographer juga seorang direktor filem dan juga seorang artis.

Dilahirkan di New Celedonia pada tahun 1974 dan salah seorang graduan dari Sorbonne University of Paris dan berkelulusan Ph.D dalam bidang fine arts and art sciences.

Menetap di New York City dan Perancis so automatically tidak  pernah menetap bersama brader kimia di Tambun, Ipoh Perak

Merupakan assistant professor dalam bidang fine Art and Cultural Studies Departments of the Sorbonne untuk beberapa tahun dan menjadi tenaga pengajar di University Paris 8. 

Tersenarai sebagai calon finalis dalam macam2 photo contest antaranya Sony World Photography Award.

Dikatakan beliau X pernah langsung datang ke kenduri tunang brader kosong. 

Merupakan President-Founder kepada company guaman persendirian iaitu Transmedia Consulting



So tanpa membuang masa , memenatkan aku menaip-naip menggunakan keyboard aku yang tidak mengeluarkan sebarang bunyi ni, Jom kita tengok2 hasil work2 air dari air tangan beliau.










 

 


So itu antara hasil2 experiment seni dalam air oleh makcik ni, yang dikatakan tidak menggunakan sebarang computer generated effects ataupun digital compositing. Mendapat inspirasi dari album2 lama gambar dia sendiri. Kalau korang nak tengok lebih banyak lagi work dia bleh la check it out kat laman web dia kat sini ... So sampai sini sajalah review aku kali ni .. Salam mesra alam dari aku tuk semua .. terima kaseyyy..






P/S : Sorry ler, entry aku kali ni ter nude nude sikit .. :P










No comments:

Post a Comment