Sunday, January 29, 2012

Style ~~ Agnes Cecile awek cun dgn lukisan yang sangat awesome !!!



Direview oleh Dirty

As salam kepada semua pembaca blog kitorang yang hensem dan cun, Firstly, mintak maap la jarang update entry skang ni ye. Sampai ada org cakap hangat2 tahi ayam jer buat blog ni. Haihh nak perli pun agak2 ler . Bertanyakan x salah. Bukan xnak update entry, computer aku rosak. Well selaku lead admin ( eh! yeke hahaha ) kalau dah jarang update so pemegang saham blog kitorang yang lain iaitu brader kosong ngan kimia pun turut slow la jugak ( cover line ). Kalau dah ok nanti aku update hari2 yer. Korang tengok la sampai muntah nanti. Skang aku nak citer pasal awek cun kat bawah ni ..Pearghhhhh !!!


Nama sebenar dia Silvia Pelissero. Habis tu sapa Agnes Cecile? Tu nama samaran dia, kalau korang search jer nama tu confirm senang jumpa.

Hanya menerima pendidikan tertinggi di Art High School di Itali pastu dia bergerak bebas perjuangkan seni dia tanpa mengikut protokol dunia yang memerlukan sijil , ijazah , watefak apa suma . Just be herself.

Dia lahir tahun 1991 kat Rome Itali , maknanya awek ni baru umur 21 tahun. Serius muda g kot tapi pencapaian dia dah tip top. Dah ada exhibition sendiri. Kira nama dia dah tersenarai antara top favorite artist painter lah.


Skang ni jom layan antara work2 awesome dia




Kesemua hasil hasil seni dia ni hanya menggunakan cara traditional tanpa sebarang bantuan dari software terkini macam corel painter, photoshop, a.i dan bla bla bla .. awesome kan ? awesome ke x ? arghhh tensen aku ..




Skang tgk antara video workflow dari awek cun ni .. pastu korang nilai awesome ke x awesome ..



Skang, amacam awesome ke x ? kalau korang rasa x awesome gak xtau la aku. lantak kome la janji aku suka stroke macam dia ni sbb sangat dekat ngan jiwa aku ni. ewahhh .. Jadi sekian saja entry aku .. Awesomeeeee ..


P/S : Awek yang cintakan seni amat memberahikan :P









No comments:

Post a Comment