Saturday, March 24, 2012

Symphony Of Sorrow

by kosong

Assalamualaikum..
Untuk entry kali ni,aku telah memplagiat lukisan dari kartunis tersohor tanah air iaitu brader oren atau lebih dikenali dgn panggilan manjanya Mokhzani Mohamed Ariff..harap beliau tidak menyaman aku kerana aku hanyalah insan kerdil yang menetap di atas muka bumi ini..karekter di bawah dapat dilihat sekiranya korang membeli majalah APO? yg berharga rm5.90 di kedai2 runcit berhampiran anda..

black and white and red

berkaler-kaler

karekter awek ngan pakwe kat atas ni korang bleh tgk dlm drama yg bertajuk Sorrow Symphony...Jet suke Maya,Maya suke Jet...aku suke tido..jadi aku tido dulu...selamat malam...semoga mimpi yang indah...


p/s : nampak lain macam je bile dh masuk kaler...huhu..tp kire ok letewww dak?




No comments:

Post a Comment