Tuesday, November 29, 2011

Rise!

The rise of the rise of the planet of the apes of the...



mesti korang penah tgk cite rise of the planet of the apes kan..?aku dah tgk kat wayang mase dia baru klua itu ari..mmg terbayek la andy serkis bawak watak caesar yakni kepala segala beruk2 yang ade kat situ..part paling menarik mase beruk ni dok menjeling..tergoda la aku sket2 di atas jelingan beliau yang sedikit romantik itu..hahaha..lantas aku membuat keputusan untuk membeli dvd cetak rompak rm12 cite rise of the planet of the apes ni..baru kelmarin aku beli..xtgk pun lg..maleh nak tgk..saje nk tolong tokey kedai tu meniage..huhu..dan di atas sebab jelingan beruk ni jgk la aku mengambil keputusan untuk mengabadikan wajah beliau yang hensem tersebut di atas sekeping kertas..mmg leng chai la beliau..korang tgk aa same ke x mcm beruk..aku belasah je.. aku lukih sebelum raye itu ari..mmg semangat beruk tu ade la ketika menyambut raye..haha..beruk betui..jadi sebelum aku mengundurkan diri,ingin aku berpesan..perangai elok2 sket,jgn mcm beruk..xtau la aku..sekian,terima kasih.

by kosong

No comments:

Post a Comment