Wednesday, November 30, 2011

Need For Speed : The Run

Di Review secara cermat oleh K.O.S.O.N.G
                                                     
Perlu ke laju-laju?


Maka dengan ini,aku ingin mengereviewkan game yang baru aku abis main tadi..iaitu need for speed:the run.Selaku seorang gamer yang agak kurang meminati game2 yang bergenrekan lumba2,bawak keta laju2,tekan nos,kona buang belakang dan seumpama dengannye,game ini telah berjaya membuatkan aku untuk terus memegang joystick dan menghadap tv untuk berjam jam lamanya..xde ape yang berbeza kot dengan game2 need for speed sebelum ni melainkan the run mempunyai jalan cerita..ye kot..aku belasah je...haha..memegang watak sebagai Jack Rourke yang terpaksa berlumba sejauh 3000 batu merentasi benua Amerika Syarikat..bermula dari San Francisco dan berakhir di New York..(bleh singgah Las Vegas main judi..haha..xde la..aku tipu je..)..


Jack rourke sedang run di udara.

Game ni pun xde la susah sangat..senang..celah gigi je..pejam mate pun buleh buat aksi buang belakang..aku main pun dasat je..sekejap je dah menang..sebab aku main easy..hahaha..tapi ade la part2 susah yang memerlukan korang besaba byk2...keseluruhannye..eh..tibe2 dah seluruh..haha...need for speed:the run sangat layan dan sangat asyiik bangat untuk dimainkan..

Jangan tiru aksi ini apabila ditahan di roadblok.

Dan dengan itu segeralah dapatkan cd Need For Speed:The Run untuk platform PS3 , Xbox360 , Wii , Pc di kedai2 tayar berhampiran dan main sampai muntah.Sebelum aku mengundurkan diri,ingin aku berpesan,pandu cermat,jiwa selamat..igtlah awek tersayang. Sekian,terima kasih.



No comments:

Post a Comment