Thursday, December 1, 2011

Motor terbaik dalam pasaran 2012

Direview oleh Dirty


Korang nak motorsikal berkuasa tinggi ? mampu memecut lebih laju dari mat rempit  ? nak dijadikan motorsikal sebagai barang hantaran meminang ? ataupun korang nak tackle awek hanya bermodalkan motorsikal ? Jangan risau .. kini Honda Nsr150rr ialah jawapannya ..

                                                    vroooooooommmmmmmm

Ada sebab kenapa kenapa aku sarankan motor jenis two stroke ni ... Selain mempunyai horsepower sekuat kuasa lima jenis kuasa kuda liar ditambah lagi dgn torque yang mampu mencecah sehingga 9000 rpm .. motor ini juga tahan karat dan mampu menyelam ke dalam air.. sekali lagi .. ya motorsikal ini jenis TAHAN KARAT dan KALIS AIR  .. korang x caya ? .. rakan setugas kami dari Thailand iaitu saudara Wiset Wittaya Kasemchai telah menguji di makmal dan di pra tonton kan kepada org ramai .. Berikut ialah paparan video live dari beliau ..


Apa tunggu lagi .. dapatkan segera sebelum kehabisan stok .. dan sekirannya anda menempah motorsikal ini sebelum 12.12.2011 .. anda akan menerima hamper berbentuk payung dan rain coat tajaan dari kedai Ah Fong pembuat batik .. Tempah segera

Untuk tempahan sila dapatkan no telepon k.o.s.o.n.g dan kimia dari jiran diorang untuk sebarang urusan .. Terima kasih


P/S : Semoga mangsa banjir tabah mengharungi dugaan

No comments:

Post a Comment