Saturday, December 10, 2011

Pro Evolution Soccer 2012

direview secara 3-4-3 oleh kosong

Assalamualaikum..
Apa?Manu layak ke liga europa?tahniah2...akhirnya manu berpeluang memegang piala liga europa..itupun kalo xmain mcm bingai bak kate brader kimia di entry beliau yg terbaru..klik sini kalo bukan penyokong manu ,tetapi bukan kekalahan manu yg ingin aku bincangkan di sini..apa yang ingin aku bincangkan di sini adalah game bola terbaru dari KONAMI iaitu..Pro Evolution Soccer 2012...


Adakah anda gemar bermain bolasepak?berimpian untuk bermain di old trafford seperti Ramli?xpayah susah2 g sana,main je game ni dan anda akan dapat bermain bola sehebat Messi,Christiano Ronaldo,Robin van Persie mahupun Ramli..Pro Evolution Soccer 2012 ( juga dikenali sebagai World Soccer: Winning Eleven 2012 di Asia) merupakan edisi ke 11 di dalam siri Pro Evolution Soccer,di bina dan di keluarkan oleh KONAMI dengan bantuan dari Blue Sky Team..bagi edisi 2012,kembar brader Dirty iaitu brader Christiano Ronaldo telah dipilih untuk menjadi cover star game ni..bagi versi jepun pula kembar brader Kimia pula iaitu brader Shinji Kagawa pula yg menjadi cover star..kembar brader kosong( aku la tu..hahaha) iaitu brader Neymar pula akan menjadi cover star bagi versi US dan Amerika Latin di samping brader Ronaldo..game ini pastinya telah dipertingkatkan daripada game2 yg sebelumnya...dan apa yang aku tau,mmg susah sket nak score kali ni...IQ goalkeeper telah meningkat barangkali...defend2 pula bertindak lebih garang kali ini..kalo menjerit pun mulut nganga luas2....takut plak aku tgk..

Forlan dan Milito bergembira kerana dapat masuk blog kitorang.


Pasti ada antara korang yang akan membezakan di antara Pro Evolution Soccer 2012 dan FIFA 2012..mana satu lagi best?bagi aku,aku lebih senang bermain Pro Evolution Soccer 2012 berbanding FIFA 2012..senang sket nak kontrol kot aku rasa..player pun seakan2 sama dgn yg real life...atau mungkin disebabkan aku telah dibesarkan dgn game2 dari Pro Evolution Soccer ni..sejak dari zaman PSone dan Bleem lagi...hahaha..ape pun..game ni mmg menjadi kegemaran buat aku dan admin2 blog kitorang ni..memang menceriakan keadaan la game ni aku rase...


berlari lari mencari teman.

kesimpulannye di sini ( aku dah xtau nak sembang ape,sembang kencang sgt kang naik kembang plak muka korang..huhu ),game ni mmg layak la berada di kabinet2 dapur korang sekiranya korang adalah penggemar game bola..Pro Evolution Soccer 2012 boleh dimainkan di pelantar ps3,xbox360,wii,PC dan iphone brader Dirty..juga boleh dimainkan di pelantar minyak sekiranya korang ade duit lebih..sebelum berpisah,terimalah pesanan dari aku...bola itu bulat,bulat itu belum tentu bola..sekian,terima kasih daun keladi..sehingga bertemu lagi di edisi review mengereview pada akan dtg..babai bebeh..

p/s : Who needs Batman? We've got Robin.



No comments:

Post a Comment