Friday, December 16, 2011

Lukisan dari payu dara ???

Direview oleh Dirty


AMARAN .. iniblogkitorang merupakan blog seni dan amat amat sekali bukan blog pornography .. kepada viewer yang tertarik dengan entry ini hanya kerana untuk dijadikan bahan pelengkap malam bersama ..saya memohon anda tekan back dan seterusnya bertaubat dan pergi sembahyang .. xpun g tolong mak kat dapur.. sekali lagi maap dari pihak kitorang , selamat hari raya maap zahir batin dan terima kasih kerana menambahkan lagi kesesakan traffic dalam blog ini .. Peace !!

As salam pada semua viewer yang sentiasa mengikuti perkembangan blog kitorang x lupa juga kepada yang baru mengenali blog kitorang .. Pernah dengar original fine art ?? .. Review kali ni aku perkenalkan apa itu original fine art melalui makcik ni ..



- Nama dia Kira Ayn Varszegi
- Berstatus bini orang
- Merupakan seorang pemancing tegar
- Berkemungkinan besar x memakai baju bersaiz S dan M
- Bukan pencinta kasut jenama Crocs
- Merupakan photographer macro dan alam fauna
- Tak kenal langsung mana2 admin dalam blog kitorang
- Dan paling penting skali dia ialah seorang breast painter




Breast painter ?? .. Ya .. Original yang dimaksudkan di sini ialah menggunakan struktur tubuh badan sendiri dalam menghasilkan karya.. seperti mana makcik ni , dalam menghasilkan karya beliau yang berbentuk fine art .. dia menggunakan sebaik mungkin aset dia yang agak errr.. emmm .. err ...luar biasa kot?? .. Berikut adalah contoh hasil dari aset luar biasa beliau.. btw it look so detail .. I'm so impress   






Makcik ni mempunyai lebih dari seribu koleksi gambar dan separuh dari work dia telah pun terjual di laman E-bay .. So kepada sapa2 yang berminat nak beli or nak tgk lain2 work dia bleh la klik ke laman web dia kat sini http://www.turtlekiss.com/kira.htm .. Memandangkan aku pun dah malas nak tulis so Sekian saja review dari saya .. terima kaseyyyy .. 


        Hmmmmmmmmmm 



P/S : Seni diorang xda batasan, pastikan seni kita di jalan yang betul .. 




   

No comments:

Post a Comment