Friday, December 2, 2011

Assassin's Creed: Revelations

Direview secara matang oleh kosong

Mari mengassasinkan diri..


Hai kawan2..bertemu lagi kita di dalam rancangan review mengereview..kali ini,abg ingin memperkenalkan sebuah lagi game terbaru keluaran Ubisoft iaitu Assassin's Creed: Revelations..kawan2 suke main game lawan2?action2?suke tikam2 org ngan pedang?suka lompat sana,lompat sini?..kalo suke,game ni sememangnye menepati citarasa kome2 sumenye ye kawan2..

Altaïr Ibn-La'Ahad dan Ezio Auditore da Firenze bergaya tampan.

Assassin's Creed: Revelations merupakan keluaran ke empat di dalam francais Assassin's Creed...di dalam game ni,korang akan bermain sebagai Ezio..Ezio akan berjalan ke sana ke mari mencari musuh lantas membunuhnya secara kejam dan ganas serta tanpa belas kasihan..setelah penat membunuh di sana sini..beliau akan melompat2 di atas bumbung rumah jirannye untuk mencari harta karun..game ni pada awalnye senang je..tapi lame2 susah kot..sebenarnye aku xabih main lagi game ni..tu sebab aku belasah je..saje review awal2 sebab dah xde idea nk up entry ape..nnti la kalo aku dh abih main game ni,aku review balik..itupun kalo aku rajin laa...

hati2..jgn sampai terjatuh dari bumbung rumah jiran.


Bagi peminat2 siri Assassin's Creed macam aku,korang2 sume buleh la dapatkan cd game ni dari rumah2 jiran korang yg ade xbox360,ps3 serta pc..aku yakin korang akan teruja setelah bermain game yg xmendatangkan faedah satu sen ni pun..sebelum berpisah,terimalah pesanan dari aku yang berbunyi..sepandai2 tupai melompat,akhirnya jatuh juga ke tanah apabila dilastik....sekian,terima kasih.

"Bring me the answers and the road that leads to the truth. Reveal to me once and for all, how all of this will end."
―Ezio Auditore da Firenze.




Picture courtesy of google image.
For more info klik Assasin's Creed

No comments:

Post a Comment