Sunday, December 11, 2011

Dmitry Ligay tu siapa ?

Direview oleh Dirty

As salam .. Hari ni aku nk review pasal Dmitry Ligay .. Untuk pengetahuan korang semua Dmitry Ligay ni bukan gay dia ni seorang artis illustrator dari Tashkent, Uzbekistan .. Merupakan jurusan seni bina dan semestinya bekerja sebagai illustrator untuk agency dari russia .. dan kalau info yang aku dapat ni x salah .. ni laman web tempat kerja dia tu http://bangbangstudio.ru/ .. tapi kita bukannya nak tgk tempat kerja dia .. kita nak tgk work dia .. so ceki dot ...


Apa yang membuatkan aku tertarik dgn work mamat ni yang jugak merupakan peminat fanatik pasukan barcelona yang pernah menumpaskan pasukan .. eh !! apasal aku citer pasal bola plak ni .. deym it punya kimia , Dmitry Ligay ni masih mengekalkan medium2 asas dalam illustration iaitu konsep asas drawing , painting dan jugak pasting dan kebanyakan work dia ni more to culture, environment , politic , moral value senang citer mende2 yg selalu menjadi topik hangat kat newspaper ..




Tak banyak info yang aku bleh dapat pasal mamat ni , lagipun aku xpenah sembang ngan dia . so sapa yang nak tgk work dia yang lain2 korang bleh g kat web personal dia ni http://d-planshet.livejournal.com/ .. Sekian saja review dari aku .. Terima kaseyyyyy ..


P/S : Ingin ku bolong saja si kosong itu ...

No comments:

Post a Comment