Saturday, December 17, 2011

Kesakitan Dalam Lukisan

Assalamualaikum...
Hari ni jiwa aku xbape nak tenang..lantas aku nak kongsi sekeping lukisan yang dihasilkan di dalam keadaan yang sakit lg menyakitkan...lukisan ni dihasilkan sekitar 2007..di perbetulkan sket2 pada tahun ni..seperti mana brader dirty penah menghasilkan work 'sakit' beliau..klik sini kalo nak turut serta rase 'sakit'..aku pun ade gak work 'sakit'...brader kimia pun ade jgk mengereview sorg artis yg suke bt work dari 'kesakitan'..kalo xsilap aku la...klik sini plak kalo rajin dan sakit..lukisan aku ni plak,xde la power sgt kalo nk dibandingkn ngan work artis yg brader kimia review tu...jauh panggang dari api...

sakit ni..

lukisan ni dihasilkan dgn instrumen,monumen dan melodies seperti berikut..
- pensil 2b yang tahan lasak
- sekeping kertas a4 yang berwarna putih
- pen berdakwat hitam bersaiz 0.1 dan 0.7
- pemadam dan gula2 getah
- kesedihan yang nyata
- kesakitan yang mendalam
- sepasang tangan,bukannye sepasang 'tuttt'
dh la...sebelum aku melalut lebih jauh lg..elok la aku berundur diri...jaga diri ya sumanye..kalo sakit g spital mntak mc..babai bebeh..


p/s : kalo nangis dalam hujan,org xtau kan..?




" Pain is never permanent "


by kosong

No comments:

Post a Comment