Friday, December 9, 2011

Lukisan Yang Bajet Mahal Di Dunia

Assalamualaikum..
Aku dgn yakin dan pastinye korang mesti dh bace entry terbaru brader Dirty kite iaitu 10 lukisan termahal di dunia ,kalo blom bace lagi,pandai2 la korang g cekidaut...setelah membaca entry brader Dirty yg hensem bak seludang tersebut,baru aku tau betapa seriusnya blog ini skarang..aku juga agak terkejut kerana karya2 yg dijual agak melampau mahainye...mungkin kerana nilai seni dan estetika yg terdapat di dlm karya tersebut yg menjadikannya mahai like hell..aku lantas ingin berkongsi dgn para pembaca blog ni,terdapat lagi karya yg mahai yg xkan korang mampu beli tanpa pujuk rayu dan belaian syahdu...karya2 ini telah dihasilkan secara karut oleh aku sendiri..hahahahaha...karya2nya adalah seperti berikut..

i'm back
karya ni agak unik kerana ditangkap melalui henpon..aku jual murah je kalo korang nak beli..dalam 5.6 billion rupiah je..

sebulat matamu..eh..

karya ni plak mmg spesel la sebab mate dia bulat..aku jual dalam harga 6.8 billion dollar amerika...xrugi beli ni..

awek impian?
lukisan ni plak mmg spesel like hell sebab di lukis pada waktu pagi sebelum matahari terbit dan di tangkap melalui dslr canon 1000d,tp bukan yg penah jatuh dalam laut seperti yg pernah disembang kencangkan oleh
brader dirty..xpaham?klik sini kalo hensem harga karya yang xseberapa ni plak aku letak dalam 8.1 billion dollar singapura je kalo korang ikhlas ati nak beli..

sekosong jiwamu
haa....yang ni paling aku suke..disebabkan aku suke,aku jual mahal sket..tp masih mampu korang baya..dalam 9.8 billion ringgit malaysia..cepat2..tempah cepat sebelum bill gates beli..

namau la majuk lagi..alalalala
yg ni plak mmg feveret aku la sebab cermin mate dia beso..aku pun mengambil keputusan utk menjual karya yg maha ni dgn harga 10.8 billion yen jepun...

ok lah..setel sudah aku mempromosikan karya2 agung aku..sekiranya korang berminat,boleh la menghubungi jiran brader kimia dan ayam depan umah brader dirty bg urusan jual beli..aku pasti korang xkan menyesal....wahlaweiii jugak bak kate brader dirty....


"Every child is an artist.  The problem is how to remain an artist once we grow up"  ~Pablo Picasso



by kosong

2 comments:

  1. Wow, bolehlah g kerja jadi pelukis sama-sama kartunis ubi. G cari kartunis ubi kat facebook dia.

    ReplyDelete
  2. haha..thanks for the tips,tipsbestbest..saya akan cari dia skarang..:)

    ReplyDelete