Wednesday, December 21, 2011

Planking Photography yang agak awesome kot !!

Direview oleh Dirty

Assalam wat pembaca blog kitorang , dah 3 ari suma admin kitorang off entry tuk semua decide apa yang patut dan x patut di entry kan dalam blog ni .. akhirnya suma decide tuk up ikut kepala masing2 dan aku stay dgn entry yang more to info seni je la .. nak mengarut2 aku xreti .. malas nak pikir banyak2 .. kasi up je la apa  yang ada dalam otak ..

So tuk entry kali ni, aku letak gambar planking photography , yang aku post ni is more to lebih high class sikit la gambar nya dari gambar planking biasa2 tu .. kira ada la rot3 , poi dia , compo dia .. so i'm brader dirty present to you Planking Photography yang agak awesome kot !! layannnnnnn ..





Yang mana xtau planking ni asal dia dari negara belah australia sana .. kat Malaysia ni pun dah jadi satu ikutan  .. its more to trend baru untuk mengabadikan kenangan .. lawak plak rasanya hahaha .. aku x paham knapa diorang nak tangkap gambar meniarap camnie .. mental disorder kot .. well dunia skang its all about art .. tiada yang lain melainkan art semata2 .. ZZzzzz







Tapi planking ni bukan mende baru dah .. skang dah ada trend tangkap gambar lagi baru tuk orang2 masalah mental camnie .. nnt2 aku up kan entry tu pulak .. so itu saja la entry aku .. nak masuk keje dah ni .. As salam semua ..



P/S : kalau tangkap gambar ngan family wat camnie bleh ker ? agak2 mak aku marah tak ?




.

4 comments:

  1. boleh aku komen???
    errr,nice..muahahahahahahahahahahahhaha

    ReplyDelete
  2. nice mende camnie .. amik gambar baring2 camnie ..

    ReplyDelete
  3. planking muka dekat tahi lembu la baru extreme!

    ReplyDelete
  4. @ParkAir

    kalau kat taik lembu .. tu bukan planking .. tu taiiikkking namanya ..

    ReplyDelete