Saturday, December 10, 2011

Man U boleh jalan..


adeh.. ase mcm baru mkn penampo...
 Assalamualaikum dan selamat subuh sabtu aku tujukan pada admit2 blog ni dan pd sape2 yang sudi meluangkan masa mbaca lalutan aku kali ni.. well.. pada Fan2 Man u,jgn marah aku(tajuk kat atas aku pilih berdasarkan headlines paper rini).. aku Cume tertarik nak bercerita pasal penyingkiran pasukan segergasi Man u pada peringkat awal liga juara2.. ak pun xtou pe ke hell nye tetibe je team ni boleh out awal..xpyh la nak bagi alasan "bola itu bulat" plak..disingkirkan team FC Basel(team ape 2?) melalui kekalahan 2-1,dalam
paper ckap 'kekalahan mengejut',mengejut pebendenye....adakah ni sebahagian dari plan yahudi n d geng atau pun plan Man U yang nk menang piala Europa.Kot senang la ckit nak menang da team ceroi2 je ade dari nk btembung ngan Barca yang slumber je mengAyam-ayam kan dorg final musim lepaih..

ala..kalah plak...
horayy!! yippe! yippe!
Tapi sejak dibelasah Man City(juga telah diterajang kluar dari Liga Juara2) ak tgk Man U da tak berapa nak konsisten. Kalu menang pun setakat sebijik,sipi2 nak kalah,sipi2 nak seri, paling bingai kalah dengan crystal palace suku akhir piala carling.Pe ke Hell nye? pe ke hell nye? eh eh.. maleh ak nk mlalut panjang2 isu yang xmendatangkan faedah ni..hastaproto!!
  


 
isk..isk.. sedey ase nak nangis..isk isk..
                                            huuumm..padan muke engkau..hummmmm 




dimelalutkan by kimia

1 comment: